Cliënttevredenheid

de kwaliteit van onze zorg

Meester Psychologie wint ‘Het Gouden Randje’

Jaarlijks reikt Stichting kwaliteit in Basis GGZ het Gouden Randjes uit aan de ‘meest gewaardeerde’ keurmerkdragers. Deze zorgaanbieders spannen zich bovengemiddeld in om cliëntervaringen te verzamelen en te benutten ter verbetering van het zorgproces. Bovendien worden deze keurmerkdragers door cliënten bovengemiddeld positief beoordeeld.
We zijn trost dat we het Gouden Randje 2020/ 2021 in ontvangst hebben mogen nemen! Lees meer op https://www.kibg.nl/goudenrandje

Meester Psychologie wint ‘Het Gouden Randje’

Jaarlijks reikt Stichting kwaliteit in Basis GGZ het Gouden Randjes uit aan de ‘meest gewaardeerde’ keurmerkdragers. Deze zorgaanbieders spannen zich bovengemiddeld in om cliëntervaringen te verzamelen en te benutten ter verbetering van het zorgproces. Bovendien worden deze keurmerkdragers door cliënten bovengemiddeld positief beoordeeld.
We zijn trost dat we het Gouden Randje 2020/ 2021 in ontvangst hebben mogen nemen! Lees meer op https://www.kibg.nl/goudenrandje

Consumer Quality Index (CQI)

Omdat we het belangrijk vinden om een beeld te hebben van hoe cliënten onze zorg ervaren en inzicht te hebben in hoe we onze zorg kunnen verbeteren hebben we de cliënttevredenheid gemeten naar aanleiding van de Consumer Quality Index (CQI). Met de Consumer Quality Index (CQI) wordt de kwaliteit van zorg vanuit het perspectief van cliënten en/of patiënten gemeten. Het is een gestandaardiseerde methodiek voor het meten van ervaringen van cliënten en/of patiënten met de zorg. Er komen vragen aan bod zoals;

  • Heeft uw behandelaar u serieus genomen?
  • Heeft u mee kunnen beslissen over een bepaalde vorm van behandeling?
  • Is de behandeling naar uw mening de juiste aanpak voor uw klachten geweest?

De antwoorden op deze vragen worden samengevat in 3 schalen: Bejegening, Samen beslissen en Uitvoering behandeling. Er is een score mogelijk tussen 0 en 5. 

Bejegening

Bejegening

Bejegening

Welk cijfer geeft u aan de behandeling?

2018

2019

Ook hebben we op zorgkaartnederland.nl, mooie waarderingen ontvangen.

2017

2019

2020

Een greep uit de reacties